Asım Güzelbey Gaziantep Kalesi'ne Filistin Bayrağı asılmasına ne dedi?

Gaziantep Büyükşehir Belediyesi eski Başkanı Asım Güzelbey, Gaziantep Kalesi'ne Filistin bayrağı asılması ile ilgili açıklama yaptı. 

AsımGüzelbey, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada, 'Pazar günü Gaziantepimizin kalbi olan kaleye birisi Filistin bayrağı asmış. Oysa oraya 100. yılda şanlı bayrağımız yakışır. Eleştiren eleştirene. Oysa kale deprem sonrası ziyaretçilere kapalı. Merak ettiği bayrağı kimin astığı değil, izni kimin verdiği. Bunu hiç soran oldu mu?' dedi. 

24 Eki 2023 - 16:56 Gaziantep- Gündem

Muhabir  Rümeysa Mamatoğlu


göndermek için kutuyu işaretleyin

Yorum yazarak Telgraf Gazetesi Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Telgraf Gazetesi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

Haber ajansları tarafından servis edilen tüm haberler Telgraf Gazetesi editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı Telgraf Gazetesi değil haberi geçen ajanstır.

93

Demedi Demeyin. - Bu Ülke bunca Biat eden dinci Ümmetci kafayla burnu Bok'tan kurtulmaz.!

Yarin birgün Ananiz baciniz bu Araplar tarafindan rahatsiz edilince anlarsiniz da gec olacak!

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 30 Ekim 17:48
92

Ömer Ertuğrul Yildiz - Kıymetli kardeşlerim

Bizim bayrağımız

1500 lu yillardan beri kullanılan

1870 ler ile Bayrak nizamnamesi ile tescillesen Hilal in İslami temsili

Yıldız in içindeki köşe ve çapraz çizimlerinin simgelediği ALLAH ve MUHAMMED lafizlarini simgeler. O ?? şanlı bayrak

O tarihte bulunduğu ve hükümranlığın bayragidir, böyle siğ ve basit milliyetçi cümleler ile ancak birazdaha bokunursun veya bölünmeye vesile olursunuz, gelin bu konuşmalara Tevbe edelim inşaAllah

Not: ÇANAKKALE'de benimle şehitlikte kimin kanı kanıma karışmış ise onun derdi derdimdir bayramı bayramimidir.

Vesselam

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 29 Ekim 10:55
91

Ali - Asım Güzelbey’le siyaset düşüncemiz farklı olsada bu konumda haklı bizim bizden başka dostumuz yoktur yaşasın cumhuriyetimiz başka rengimizde yok kırmızı beyaz bayragımız

Yanıtla . 0Beğen . 1Beğenme 27 Ekim 23:52
88

Hüseyin - Ulan ne çok ingiliz, ermeni, rum var içimizde. Moral amaçlı bayrak asınca toprak vermiş olmuyoruz. Her yer ingilizce, fransızca tabela dolu. Gıkı çıkmayanlar, bayrak olayında olduğu gibi kıyameti koparıyor. Yırtınsanızda bu ümmet birlik dirlik içinde nice fetihler gerçekleştirecek. Vatanımızın müslüman yurdu olduğu gibi, Kudusümüz de müslüman egemenliğine geçecek

Yanıtla . 16Beğen . 7Beğenme 27 Ekim 16:06
94

Antrenör - @Hüseyin 88 nolu yoruma cevabı: Ben ümmetçi kesinlikle değilim.önce tavsiyem 130 yıl önceye git ve araçların biz Türk Müslümanlarının yaptığı kancıklığı hainliği kalleşlik 1 gör.bu Filistinli Suriyelilerin v.s.arapların askerlerimi nasıl şehit ettiklerini öğren.şu antiler ise o hainlerden töreyenlerdir.Türkün Türkmen başka dostu yoktur.ne .ünlü türküm diyene

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 10 Kasım 08:44
86

Cengiz han - O bayrağı oraya asanin canı cehenneme iki yakası bir araya gelmesin bunu bir cehepeli bir belediye yapsaydı yerden yere vururlardi kınıyorum böyle yönetime nefret ediyorum

Yanıtla . 5Beğen . 11Beğenme 27 Ekim 13:21
90

Ali - @Cengiz han 86 nolu yoruma cevabı: O sizi siniz yardım yardakçılık edenler

Yanıtla . 1Beğen . 0Beğenme 27 Ekim 23:44
89

Muhsin Bey - @Cengiz han 86 nolu yoruma cevabı: Terör örgütlerine ağabeylik yapan chp bayrağı gölgede bırakmıştır.

Yanıtla . 4Beğen . 2Beğenme 27 Ekim 16:52
84

Allah'ın Kulu - Suruclunun ağzına sağlık tebrikler selamlar

Yanıtla . 1Beğen . 1Beğenme 27 Ekim 06:49
83

Ahmet Hoca - Tarihte Türklere yaptığı yetmez miş gibi, Azeri-ermeni savaşında ermenileri destekleyen, Türk-yunan sürtüşmesinde yunana destek veren ve hâlâ Kuzey Kıbrıs Tütk Cumhuriyetini tanımayan filistinin bez parçasını adı üzerinde Gaziantep kalesine çekenlerin din ve iman ile alakası olmayıp, resmen bu Aziz Vatan topraklarına ihanetleri söz konusudur

Yanıtla . 8Beğen . 10Beğenme 26 Ekim 21:50
87

Erhan - @Ahmet Hoca 83 nolu yoruma cevabı: Uygur Türkleri de müslüman,Türkiyede dindar geçinen kesim Türkler için kılını kıpırtadmıyor, iş araplara gelince kendilerini paralıyor. İngilizlerle iş birliği yapıp Türk askerini arkadan vuran yine bu Filistinliler., yazık.

Yanıtla . 4Beğen . 6Beğenme 27 Ekim 14:16
85

Hasan Usta - @Ahmet Hoca 83 nolu yoruma cevabı: Gördüm senin kadar andaval görmedim. Hiç uğraşma sen cumhur başkanımızın açıklamalarını oku bu 1. Biz fiksitin diyorsak fkistinliler var diye değil ÜMMEDİ MUHAMMEDİYE İÇİN FİLİSTİN DİYORUZ BU 2.

Yanıtla . 8Beğen . 4Beğenme 27 Ekim 10:23
82

Mikail Hoca - Ne kadar saçma bir gündem. Meseleyi çarptırarak nasıl bir kazanım elde edeceksiniz

Yanıtla . 10Beğen . 1Beğenme 26 Ekim 20:50
80

Nevcan - Kesinliklikle turkiyeden gaziantepe tepkiler oldu sayın valinin haberi yokmu acaba .100 .yılda şanlı Türk bayrağımız asılır. Savaşa hayır demek bir başka ülkenin bayraginin antepin kalesine asilmasi düşündürücü millet olarak.bir gaziantepli olarak kınıyoruz .Bu tutumu.

Yanıtla . 8Beğen . 6Beğenme 26 Ekim 19:04
79

Gürbüz - Kalemiz sahipsiz olmuş kim asabilir orada güvenlik yok muydu

Yanıtla . 9Beğen . 2Beğenme 26 Ekim 16:57
78

Eski Ülkücü - Milliyetçi ülkücüler nede tepki göstermiyor..Eski gaziantep olsaydı kim cesaret edebilirdi

Yanıtla . 8Beğen . 5Beğenme 26 Ekim 15:47
77

Gazikenli - Yorumlara baktimda kimisi filistin taraftarlığı yapiyor kimi israil birkere bir turk sehriolan şanli Gaziantebimizin kalesine dunyanin en guzel bayragi olan ayyildizli bayrak yakisir.Ayrica hic düşündünüz mü hamas durup dururken baş edemeyecegi israile neden saldirdi gazzeyi tamamen ele gecirip kiyidaki var oldugu doylenen dogalgaz ve petrolun israilin savas yoluyla ele gecirmesi icin danışıklı dövüş olabilecegini kimse dusunmuyor

Yanıtla . 17Beğen . 3Beğenme 26 Ekim 14:20
76

Mert olacaksın - İsmet çelik 10 nolu kişiye cevap, senin ruhun zaaten Yahudilere satılmış. Arapların satmasına gerek yok. Sen satılmadan yahudiler seni almış.

Yanıtla . 5Beğen . 3Beğenme 26 Ekim 14:00
75

Mert Olacaksın - Ersin aydinalp isimli yorumcu, neymiş Filistin bayrağındaki kırmızı üçgenin anlamı, onuda yazsana

Yanıtla . 2Beğen . 0Beğenme 26 Ekim 13:56
74

Ismail Yigit - Orasi filistinin toprağı degil sadece destek anacli asilmis bir bayrak fuye dusunuyoruz.Tepki niye?

Yanıtla . 9Beğen . 6Beğenme 26 Ekim 13:41
71

Admin - Daha bunları konusturuyorsunuz ya adam belediye sayesinde köşe oldu belediyeyi gelen yesin giden yesin ve seçimi kaybedince hiç belediyede para yememiş hiç yolsuzluk yapmamış gibi ellerini kollarını sallayarak çıksın gitsinler

Yanıtla . 8Beğen . 1Beğenme 26 Ekim 11:06
70

Ersin Aydinalp - LÜTFEN FİLİSTİN PAÇAVRASINDAKİ KIRMIZI ÜÇGENİN ANLAMINI ÖĞRENİNİZ.KALEMİZE TÜRK BAYRAĞINDAN BAŞKASINI ASMAK TERBİYESİZLİKTİR.

Yanıtla . 18Beğen . 11Beğenme 26 Ekim 10:07
81

Halil Polat - @Ersin Aydinalp 70 nolu yoruma cevabı: Terbiyesizliği sen yapıyorsun edepli ol buradaki mesele Türk Arap olması değil

Mesele müslüman olması

Müslüman bir ülkenin bayrağına paçavra diye konuşuyorsun

Sen müslüman mısın Yahudi misin

Yanıtla . 10Beğen . 1Beğenme 26 Ekim 20:06
69

Can - Senin devlet hastanesinde doktorluk yaptığın zamanıda bilirim para sevici sülük seni

Yanıtla . 7Beğen . 4Beğenme 26 Ekim 09:37
68

Kurt - Pezo Amarikan bayrağı açılsa sesiniz çıkmaz işte millet size bu yüzden guvenmiyor

Yanıtla . 13Beğen . 6Beğenme 26 Ekim 08:47
67

Aliye Ileri - Asım guzelbry kanaat önderimi?.kim ve antebe ne hizmeti olmus.hangi saikle onun görüşüne başvurulur.menşei belli bir insan insaf yahu

Yanıtla . 7Beğen . 3Beğenme 26 Ekim 08:40
66

Elradocan - Türk bayrağından hariç tüm bayraklar beni rahatsız eder. Kim aşılması için talimat verdiyse büyük yanlış yapmış.

Yanıtla . 11Beğen . 3Beğenme 26 Ekim 08:31
64

İbrahim Halil - Ulan Asım fetöcü kes sesini otur bi ayağın çukurda zaten burnumuzdan soluyoruz karaktersiz herif !

Yanıtla . 6Beğen . 1Beğenme 26 Ekim 08:24
63

Yusuf - Asım bey sizde yahudi bayrağını cebinizden çıkarıp asın bari…

Yanıtla . 8Beğen . 4Beğenme 26 Ekim 07:50
59

Akrep0449 - Gaziantep kalesine yahudi bayrağı dikseler Türkiyenin gıkı çıkmaz filistin bayrağı diktiler diye zoruna giden dinsiz yobaz

Yanıtla . 21Beğen . 23Beğenme 25 Ekim 23:03
62

Mustafa - @Akrep0449 59 nolu yoruma cevabı: Kale namustur. Kaleye sadece o kaleye sahip olan ülkenin bayrağı asılır. Ne kadar duyarsız milliyetsiz bir toplum olduk

Yanıtla . 20Beğen . 2Beğenme 26 Ekim 06:38
58

Kartalli mamed - Sizde İsrail yanlisi bir casus sunuz insan olun mazlum bebekler ölüyor kahrolsun İsrail diyemeyen asım İsrail uşakları

Yanıtla . 11Beğen . 9Beğenme 25 Ekim 22:23
55

Hasyilmaz - Herkes kendi soyunu araştırsın. Asım da hangi soydan o da araştırılsın

Yanıtla . 6Beğen . 9Beğenme 25 Ekim 21:48
53

Nazmi Tosun - . Araplar bizi arkadan vurmadı İngilizler alnımızdan vurdu,onu da söylesenize... Şimdiki PKK gibi o zaman da 1000 kadar satılmış Arap isyan etti, hepsi bu kadar. Bunu getirip getirip önümüze sürmeyin bunun altında İslam düşmanlığı var...

Yanıtla . 11Beğen . 5Beğenme 25 Ekim 20:57
48

Levent Değerli - Filistin bayrağı neden rahatsız ediyor anlamıyorum.

Yanıtla . 18Beğen . 15Beğenme 25 Ekim 19:14
54

Mehmet Usta - @Levent Değerli 48 nolu yoruma cevabı: Peki neden bu kadar Filistin taraftarıyım diyede sormak gerek senin Kıbrıs i tanımamış Türkiye'yi Kıbrıs'ta işgalci kabul eden Hamas ve Filistin için neden bu Filistin sevdası da demek lazım

Yanıtla . 25Beğen . 5Beğenme 25 Ekim 21:46
47

Suruclu - Hey gerizekalılar

Hey ahmaklar

Hey namussuz köpekler

Ortada zulüm var

Ortada ecdadın hükümdarlık sürdügü topraklarda

Vahşet var

İşte zamanında türk kürt arap dediler böyle böldüler

Hey hayvanoglu hayvanlar Çanakkale Savaşı'nda arap türk kürt yok muydu nedir bu ırkçılıkınız

Yanıtla . 10Beğen . 6Beğenme 25 Ekim 18:54
40

Murat - Yahu millet tutturmuş yok cumhuriyet yok muslumanlik ...

Filistin'de yaşananlar gerçekten vahşet ve insanlık suçu bunu biliyoruz da ...

Ben bugüne kadar zulme uğrayan bir araptan daha duymadım biz osmanliyiz kelimesini...

Ihanet ve hainlikte genetiktir

Ve ben daha duymadım bir şehit askerimiz için üzülen Arap....

Dahası PKK nin vahsetlerini cep telefonlarından birbirine gonderipte sevinen çok Arap gördüm.

Osmanlı'dan ayrilipta mutlu olan bir Arap ülkesi varmı kimisi böyle perişan kimiside kendisini iktidar yapan efendilerinin soytariligini yapmaktadırlar. ..

Ama utanma duyguları olsaydı derlerdi biz Osmanlı'nın ahını çekiyoruz diye

Hala hicaz treni filmini seyretmekten onur duyan onursuz şerefsiz Araplardan mi bahsediyorsunuz. ..

Filistin bayrağını Gaziantep kalesine diken ey gerizekalı adam bana vahşet yapılıyor diyor ama osmanliyiz demiyor . Filistin bayrağını çizen kimdir biliyormusunda onu bayrak sanıp şanlı Gaziantep kalesine asiyorsun.

Yanıtla . 47Beğen . 13Beğenme 25 Ekim 16:11
45

Emir - @Murat 40 nolu yoruma cevabı: Senin ülkendeki acimasizlara ne demeli insansak yapılan zulme aciriz insanız muslumaniz vede elhamdülillah

Yanıtla . 3Beğen . 5Beğenme 25 Ekim 18:10
44

Yaşar D - @Murat 40 nolu yoruma cevabı: Aynen çok güzel olmuş ama insan o çocuklara dayanamiyor

Yanıtla . 3Beğen . 0Beğenme 25 Ekim 17:50
37

Objektif - O bayrağın oraya asılması kimler tarafından yapıldıysa bölgede bulunan yüzlerce kameradan bu kolayca tespit edilebilir. Yasalarımıza göre o ölçüde hiçbir yabancı ülkenin bayrağı ne amaçla olursa olsun asılamaz. Bunu savunmak dahi vatana ihanettir. Hele o vekil kılıklı haysiyetsizin sözleri tam bir vatan hainliği örneğidir.

Yanıtla . 34Beğen . 3Beğenme 25 Ekim 15:46
43

Hasan Beylerbeyi - @Objektif 37 nolu yoruma cevabı: Hadi lan düdük

Yanıtla . 2Beğen . 9Beğenme 25 Ekim 17:16
30

İbrahim - Bu ülke ne zaman vicdansız ve merhamet siz münafıklar ile doldu 1923 galiba

Yanıtla . 16Beğen . 23Beğenme 25 Ekim 14:54
61

Kahkah - @İbrahim 30 nolu yoruma cevabı: Aynen sevinirdin 1923 olmasa ama kuduuuur iyiki oldu iyiki senin gibi yunanları döktük denize ne mutlu türküm diyene

Yanıtla . 9Beğen . 2Beğenme 26 Ekim 00:55
57

Ali - @İbrahim 30 nolu yoruma cevabı: Ulkeyi düşmandan kim kurtardı sütçü imamlar kurtardı. Boşuna kendinizi yormayın kemalistler sizi. Sizde biliyorsunuz bunu.

Yanıtla . 3Beğen . 6Beğenme 25 Ekim 22:03
56

Mete - @İbrahim 30 nolu yoruma cevabı: 1923 sürekli birilerini rahatsız ediyo rahatsız olanlar gidebilirler

Yanıtla . 8Beğen . 1Beğenme 25 Ekim 21:55
51

. - @İbrahim 30 nolu yoruma cevabı: senin gibi dinsizleri çağırdı yunanistan .dindar milliyetçiler turkiyede kaldı .istemeyen s..turip gidebilir

Yanıtla . 2Beğen . 2Beğenme 25 Ekim 20:14
46

Tuna - @İbrahim 30 nolu yoruma cevabı: Yo 1923 de senin gibilerin atası sürüldü buradan. Bak sen ve senin gibilere Neyzen Tevfik'in dizeleri en güzel cevap. Cumhuriyetle derdi olanları Allah kahretsin. Ayrica çocuklara üzülüyoruz ama unutmadık yıllarca PKK'ya eğitim verdiklerini unutmadık Azerbaycan a karşı Ermenilerin yanında yer aldıklarını unutmadık kıbrıs Rum kesimin yanında olduklatını. O bayrağın asılmasına izin veren acizler Antep Harbi'nde şehit olanların kanında boğulsun.

Yanıtla . 5Beğen . 1Beğenme 25 Ekim 18:39
41

Murat - @İbrahim 30 nolu yoruma cevabı: Vatanımız işgal altındaydı senin bu söylemin akıl tutulması olsa gerek sen Yunan işgali için bu cümleyi sarf edersen biri çıkar Fransız işgali içinde aynı cümleyi sana kullanırsa peşinen kabullenmek zorunda kalırsın. Onun için yazdiklariniza dikkat edin.

Yanıtla . 2Beğen . 1Beğenme 25 Ekim 16:16
38

Ender - @İbrahim 30 nolu yoruma cevabı: 1922 te Yunanlılar piçlerini götürmeyince ortalık dinci yobaz doldu

Yanıtla . 16Beğen . 6Beğenme 25 Ekim 15:47
34

Türkoğlu - @İbrahim 30 nolu yoruma cevabı: Hoşt, 1923 Cumhuriyet tır. Zır cahiller ordusu mensupları.Biz Cumhuriyet çocuguyuz, sizin kimin çocuğu olduğunuz besbelli.

Yanıtla . 34Beğen . 9Beğenme 25 Ekim 15:06
25

Halit - Filistinde yaşayan insanlar zamanında osmanlıya en büyük kötülük yapanlar dır.

Yanıtla . 25Beğen . 11Beğenme 25 Ekim 14:27
49

Virtusman - @Halit 25 nolu yoruma cevabı: Bizim hassasiyetlerimiz hakkında hangi ülke bize destek veriyor acaba.. Mesela Kıbrıs konusu hangi ülke tanıyor Güney Kıbrıs Türk Cumhuriyetini Dost gardaş dediğimiz Azerbaycan bile tanımıyor resmi olarak.. Filistin de insanlık suçu işleniyor doğru. Hastane Pazaryeri bombalamaları nasıl caniceyse Paramotorlarla gidip bir partideki insanları öldürmekte o kadar canice.. Muhafazakar mahallenin Arap sevdası bu ülkenin sonunu getirecek. Gittikçe ortadoğululaşan Türkiye korkuyorum ilerleyen yıllarda tıpkı Suriye Filistin Mısır gibi karmaşalarla dolu bir ülke haline getirilecek.

Yanıtla . 11Beğen . 2Beğenme 25 Ekim 19:24
36

Objektif - @Halit 25 nolu yoruma cevabı: O çocukların üzerine bomba atılmasını lanetlemeyen yok ama bir müzik festivalindeki çoğunluğu çocuk yaştaki gençlerin üzerine ve sivillerin yaşadığı şehirlere mermi yağdırmanın, roket atmanın diğerinden bir farkı var mı? Hepiniz keser misali her şeyi kendinize yontuyorsunuz.

Yanıtla . 9Beğen . 3Beğenme 25 Ekim 15:40
32

Yalnız Türk - @Halit 25 nolu yoruma cevabı: Oku diyeceğine kaynak göster. Bizi aydınlat dayı.

Yanıtla . 3Beğen . 1Beğenme 25 Ekim 15:00
31

Ali Baba - @Halit 25 nolu yoruma cevabı: Biz öncelikle Müslüman ız bizim dinimiz bu zülmü içinde barındırmaz kabul etmez insanız günahsız çocuklara fosfor bombası atıp can cekişirken hiçmi görmedin sen osmanlıyı bilsen bunu eleştirmek yerine durdurun derdin

Yanıtla . 9Beğen . 2Beğenme 25 Ekim 14:59
28

Muzaffer - @Halit 25 nolu yoruma cevabı: Ezbere konuşmaktan başka bildiğin yok biraz tarih oku kardeşim

Yanıtla . 8Beğen . 3Beğenme 25 Ekim 14:49
22

Vicdan7merhamet - 28 MAYIS gecesi tüm islâm alemi TÜRK BAYRAĞI ve SAYIN CUMHURBAŞKANIMIZIN resimlerini astılar o ülkelerin egemenliği ülkemize mi geçti. Siz kimsiniz hangi zihniyettesiniz neyin hesabını kinini yaşıyorsunuz kime hizmet ediyorsunuz sorsak MÜSLÜMANIM dersiniz o zaman Müslüman müslümanın derdinde kederinden vardır ortaktır siz zihniyet olarak yahudi siyonizmin zihniyetini güdüyorsunuz 100 yıl önce Lawrence ve mois kohen isimli yahudiler ilk olarak tüm Osmanlı milletini TÜRK arap, TÜRK Kürt kürt arap diye ayrıştırdı ve böldü siz hala o zihniyeti destekliyorsunuz ey gerçek tarihimizi bilmeyen zihniyet Çanakkale ye şehitler mezarlıklarda git orada hiç bir yahudi mezarı bulamaz siniz hepsi sizin arap dediğiniz FİLİSTİN IRAK SURİYE PAKİSTAN LİBYA ve diğer arap ülkerinden gelen şehitlere dolu siz gerçek tarihimizin cahilisiniz siz nutuktan başka kitap okumazsınız ismet inönünün ve onun gibi aslı TÜRK olmayan sahte kahramanların kahraman olduğunu sanırsınız gerçek tarihi okuyun eğer TÜRK seniz bu vatanın evladıysanız ben cahil değilim diyorsanız Atanızı anlatan Atanızın öğretmeni RIZA NUR un hatıralarını okuyun. O zaman eşşegi pancarı sapı samanı anlar kendi milletimiz olan TÜRK KÜRT ARAP ÇERKEZ BOŞNAK kim anlarsınız tamam mı KÜRDÜ ÇERKEZİ LAZI,

BİR ÇINARIN DALLARI

BU ÇINARA BALTA VURAN

ERMENİNİN DÖLLERİ

ÇINARIN DALLARINI KOLLARINI kesmek için değil büyütüp beslemek için çalışın vatan elden giderse seni işgal eden ermeni ERMENİ YAHUDİ MASON SİYONİZM kimseyi ayırmadan öldürür suriyede müslümanlarıda bombalıyorlar gayri müslümleride bombalıyorlar Süryani kim olursa olsun siyonizmin zehirli gaz bombaları ayrım yapmıyor AKILLI OL AKILLI ülkendeki aslanlara sahip olmazsan Düşmanlarına köpeklik edersin...

Yanıtla . 22Beğen . 10Beğenme 25 Ekim 14:21
50

Virtusman - @Vicdan7merhamet 22 nolu yoruma cevabı: DR.Rıza Nur un Hayatım ve Hayatım adlı eserini Abdurrahman Dilipak tarafından sadelestirilerek yazılmış olan 2 cildinide okudum. Malum mesele ile bu kitabın alakasını anlayamadım. Daha çok kitap okuyun ve mümkünse sadece muhafazakar mahallede satılanlardan olmasın. O zaman dar bir kalıba giriyor ve dünyanın gerçeklerinden uzaklaşıyorsunuz. Olaylara biraz daha objektif yaklaşım sergilerseniz daha makul yorumlar yaparsınız. Zamanında Filistine destek veren solcuları bu muhafazakar mahalle eşrafı vatan haini bunlar diyerek dışladı, dayak attı, hatta astırdı. Siyasal İslamcılar malesef bu memleketin sonunu getirecek.

Yanıtla . 6Beğen . 1Beğenme 25 Ekim 19:37
39

Gazinatepli - @Vicdan7merhamet 22 nolu yoruma cevabı: Fesli deli kadirin soytarıları.Rıza Nur'un hatıra defterine eklemeler yapıp yalan yazanların şerefsizlikleri ispatlandı.Sana vatan bırakan insanlara hakaret edenler bu vatanın düşmanı hainlerdir.

Yanıtla . 14Beğen . 2Beğenme 25 Ekim 15:52
33

Ender - @Vicdan7merhamet 22 nolu yoruma cevabı: İsmet İnönü ye laf söyleyen Türk değildir

Yanıtla . 13Beğen . 6Beğenme 25 Ekim 15:00
21

Cumhuriyet Sevdalısı - Yüzyıl önce Araplar Osmanlıyı sırtından vurdu İngiliz yahudi uşağı oldular oysa Türkiye'yikurtaran Atatürk ve Cumhuriyette düşman oldular

Yanıtla . 25Beğen . 7Beğenme 25 Ekim 14:18
65

İbrahim Halil - @Cumhuriyet Sevdalısı 21 nolu yoruma cevabı: Cahillik diz barabarı yazık çocuğum yazık

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 26 Ekim 08:27
29

Adalet - @Cumhuriyet Sevdalısı 21 nolu yoruma cevabı: Cahillik diz boyu ingilizin yazdigi tarihi değil kendi öz tarihini oku anlarsın, halen yahudilerin uydurma sözleri ile kendi atana düşmansın yazıklar olsun koskoca devlet bir gün de kurulmadı ki 1923 de bir devlet aniden kurulsun, kurulu ve koca devleti küçültüp devletçik yaptılar ve bununlada yeni nesil övünüyor

Yanıtla . 3Beğen . 5Beğenme 25 Ekim 14:49
19

Maho Aşkar - Gaziantep %70 cumhur Akp li emir verende asansa belli vesselam.

Yanıtla . 8Beğen . 1Beğenme 25 Ekim 13:59
18

Kemal - Yorumlara bak bu Antep'in milleti kadar aşağılık millet yok.atesbuz cekmekten kafayı kaldıramayan hırsız antep

Yanıtla . 3Beğen . 16Beğenme 25 Ekim 13:15
60

Pazarcılar Manavlardan - @Kemal 18 nolu yoruma cevabı: Senden daha aşağılık kimse olamaz,şerefsiz.

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 25 Ekim 23:39
52

.. - @Kemal 18 nolu yoruma cevabı: istanbul belediyesi sanki antep yabancıları toplama merkeziymiş gibi tuutgunu antebe gönderiyor. senin gibi gerizekalilar antepliler laf söylüyor. beyninizin ölümü gerçekleşmiş boşa ekmek yiyip ailene yük olma

Yanıtla . 1Beğen . 0Beğenme 25 Ekim 20:18
42

Antep - @Kemal 18 nolu yoruma cevabı: Sen AŞAĞILIK olmasan Gaziantep, pek laf söylemesin İPİNİ KIRAN ANTEPE geliyor ya sev ya s... R git

Yanıtla . 6Beğen . 0Beğenme 25 Ekim 16:25
35

Şahmar - @Kemal 18 nolu yoruma cevabı: Sen kimsin antepe laf söyleyecek adammısın adam olsan antep in nüfusunun tamamını aynı kefeye koymasın kimi iyi kimide kötüsünü yapar aynı senin yaptığın gibi yapanı eleştir senin hoşuna gitmiyeni eleştirmekte özgürsün tabiki eleştir ama iki miyon insana hakaret edemesin sana yazıklar olsu.

Yanıtla . 12Beğen . 2Beğenme 25 Ekim 15:15
27

Has Antepli - @Kemal 18 nolu yoruma cevabı: Kemal kardeşim sen nerelisin önce onu söyle sen Antepli,ye aşağılık ve hırsız demeye hakkın yok ben antebin yerlisiyim ne akrabamda ne çevremde ateş buz çeken çok şükür. sizin gibi burada hem yaşayıp hemde beğenmeyen insan çok beğenmeyen lütfen gitsin güzelim memletim de görüntü kirliliği yapmayın

Yanıtla . 13Beğen . 1Beğenme 25 Ekim 14:38
23

Vicdan7merhamet - @Kemal 18 nolu yoruma cevabı: Aşağılık sen ve senin zihniyetin bu paylaşımını dava edeceğim binlerce insanın sana dava açmasını sağlayacağım.

Yanıtla . 11Beğen . 1Beğenme 25 Ekim 14:23
17

Mahmut Bozdoğan - Arap seviciler.Burası Türk yurdu kalesinde şanlı Türk Bayrağı sallanmalıdır.Başkq bayrağı oraya asanda kansizdir

Yanıtla . 24Beğen . 11Beğenme 25 Ekim 13:08
15

Abdullah Açıkgöz - Türkiyede yabancı Bayrak dalgalanmaz TÜRK Bayrağı dalgalanır Hele antepte asla yabancı bayrak dalgalanmaz o Bayrağı aşan kesin Türk değil

Yanıtla . 23Beğen . 7Beğenme 25 Ekim 12:38
14

Sertes - Filistin bayrağında siyah renk Osmanlıdan çektileri mezalimin simgesi olur. Doğru ise yine de asar mısınız? Ey Antepli...!

Yanıtla . 9Beğen . 9Beğenme 25 Ekim 12:26
13

Emirhan - Ülkemizin zor günlerinde hangi arap ülkesi yasımızı tuttu.Türk milleti olarak elbetteki savaştaki ölen mazlum insanlara üzülüyoruz.artık araplarda bizim içimizde yaşayan toplum,bunlar tarihimizde hep faydası olmamış millettir.

Yanıtla . 16Beğen . 4Beğenme 25 Ekim 12:03
24

Vicdan7merhamet - @Emirhan 13 nolu yoruma cevabı: BU olayı anlamak için başta ÇANAKKALE ŞEHİTLİĞİ diğer şehitliğe dahil TEK TEK GEZ ANLARSIN

Yanıtla . 6Beğen . 4Beğenme 25 Ekim 14:25
09

Benim - Bu kaleye şehitlerin kefen bezinden bayrak yapılarak asılmıştır kale bayraksız kalmasın diye filistin falan hikaye sizin türk bayrağıyla sorununuz var filistini çok seven gitsin orada savaşsın

Yanıtla . 20Beğen . 12Beğenme 25 Ekim 10:36
11

Bekir Harun Dönmez - @Benim 09 nolu yoruma cevabı: Bugün TÜRKİYE o İsraile savaş ilan etse aklın ermeyecek kadar adam gönüllü olarak orduya yazılmak için birbirini ezer. Çünkü dava İSLAM davası.

Ama sen şu modası geçmiş Türkçülük Kürtçülük fitnesiyle Milleti birbirine düşürmeye çalışıyorsun. Ya bilerek yada bilmeyerek, Allah affetsin dostum.

Yanıtla . 14Beğen . 10Beğenme 25 Ekim 11:13
08

Gerçek Antepli Yoorum - Yahudi dostu olan hayvanat bahçesindeki fili bile itrailden getiren asım senden de bu beklenirdi

Yanıtla . 10Beğen . 7Beğenme 25 Ekim 10:35
10

İsmet Çelik - @Gerçek Antepli Yoorum 08 nolu yoruma cevabı: Ne alaka be kardeşim, Gaziantep in simgesi Kaleye Türk bayrağı ndanbbaska bir sembol ün asılması doğrumu,Kaldiki bizi herzaman satan Arapların simgesinin ne işi var

Yanıtla . 20Beğen . 9Beğenme 25 Ekim 10:52
07

Kürşad - Her milletin bayrağına saygım var yeter ki benim bayrağıma gölge olmasın...

Yanıtla . 21Beğen . 1Beğenme 25 Ekim 10:19
06

Seyfettin - Asım Başkan haklı söylemiş. Cumhuriyet bayramı geldi nerede Türk bayrakları. Cumhuriyetin 100 yılında halk olarak daha coşkulu bir şekilde bayramı kutlamak gerek. Bayramlar bizi millet yapan değerlerimizdir. Bu değerler zayiflatilirsa bizlerde emperyalizmin çizmeleri altında edilmeye mahkum ediliriz. Cumhuriyet bayramı kutlu olsun.

Yanıtla . 15Beğen . 6Beğenme 25 Ekim 09:54
05

Mustafa - Ay-yıldızlı bayrağımıza saygımız sonsuz o her yere yakışır ama bugün Filistinli kardeşlerimiz için onların yanında olduğumuzun bir göstergesi olarak Filistin bayrağının aşılması çok doğrudur bunu eleştirmenin bir anlamı yok kaleye bide bizim bayrak asilsin

Yanıtla . 13Beğen . 11Beğenme 25 Ekim 09:47
04

Ahmet Yiğit - Ay yıldızlı bayrağımızın yerine başka bir bayrağın aşılması ihanettir.

Yanıtla . 22Beğen . 6Beğenme 25 Ekim 09:07
03

Antepli - i(t)srail bayrağımı asılsaydı itiraz etmemeniz için

Yanıtla . 9Beğen . 8Beğenme 25 Ekim 08:34
02

Orhan - Memlekete o kadar ne üdüğü belirsiz kişiler varki

Yanıtla . 7Beğen . 4Beğenme 25 Ekim 06:51
16

Yilmaz - @Gaziantep Fk 01 nolu yoruma cevabı: Yabancı bayrağın aşılmasına asla izin verilmemesi Türkiye de sadece ay yıldız bayrağımızın dalgalanmsi gerekir ki

Yanıtla . 11Beğen . 2Beğenme 25 Ekim 12:59